مدیریت خشم برخی نکات


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

مدیریت خشم برخی نکات
دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت 22:5 | بازدید : 123 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

مدیریت خشم برخی نکات
یا عصبانیت احساسی است که شما را شکنجه می کند؟ آیا پدال ها را در کمتر از دو نفر از دست می دهید؟ آیا به سرعت قرمز می بینید؟ در اینجا 12 راه برای کانال ، آرامش و دستیابی به مدیریت خشم خوب ارائه شده است.

عصبانیت یکی از واضح ترین احساساتی است که می شناسیم. اعتراف کنید ، عواطف کمی وجود دارد که ما را تا این حد وارونه و عقب می اندازد. او ما را شکنجه می کند و گاهی اوقات حتی احساس می کنیم در دام او هستیم. عصبانیت در واقع پرچم قرمز است که باید جدی گرفته شود. این به ما می گوید "اتفاقی که ما آن را ناعادلانه ، ناامیدکننده یا آزار دهنده می دانیم تازه رخ داده است". از طریق عصبانیت ، ما نارضایتی ، منحصر به فرد بودن ، اختلافات ، نارضایتی و درد خود را ابراز می کنیم. اگر گاهی اوقات ابراز خشم ما در نهایت به حل و فصل یک درگیری یا حداقل آغاز ارتباطات کمک می کند ، باید مراقب باشیم. آنقدر شدید و تحریک کننده است که از کنترل ما خارج می شود ... و کنترل نداشتن ، ما آن را دوست نداریم. ما اصلاً آن را دوست نداریم.

برای مبارزه با خشم ، دو روش مورد علاقه من وجود دارد:

مرا برای چند دقیقه پس بگیرید. در میان ناقص (Z) ، پیشنهاد شده است که هنگامی که گلدان منفجر شود ، منفجر شود ، وقت بگذارید تا خود را در یک اتاق جدا کنید. در واقع روش "عقب نشینی" اما در نسخه بزرگسالان است. و ما حق داریم طبق سن ما این کار را انجام دهیم: 35 سال = 35 دقیقه عقب. در این ضمن وقت کافی است تا عصبانیت خود را خنثی کنیم یا هر چیزی را که باعث ناراحتی ما می شود ، بنویسیم که به ما امکان واکنش بهتر می دهد.
آن را بنویس من به جای بچه دار کردن ، می نویسم. من هر آنچه را که مرا آزار می دهد ، می نویسم. همه چیز بدون محدودیت بدون محدودیت زیرا هیچ کس روحیه من را نخواند. حتی اگر خودم مایل به تجدید گذشته نباشم ، حتی می توانم آنها را بسوزانم. بعضی اوقات ، وقتی می نویسم ، دید بهتری از "پشت" عصبانیتم می گیرم. اغلب ، هنگام نوشتن ، من همه چیز را بازی می کنم. و هر بار ، احساس بهتری می کنم.
من به مخاطبینم نگاهی انداختم تا دریابم که چگونه وقتی احساس کردند دستگیر آنهاست ، چگونه توانستند با خشم مبارزه کنند. کف مال شماست! سپس 12 راه برای مدیریت خشم خواهید داشت.

 

نقاط تحریک مردان

من کار دیگری می کنم تا ذهن خود را در جای دیگری اشغال کنم ... حتی اگر این به معنای تمیز کردن باشد تا عصبانیت خود را پشت سر بگذارد.
من قصد دارم راه بروم. کاسه بزرگی از هوا آرام.
من برای یک دوست نامه ایمیل می نویسم و ​​اجازه می دهم بخار بخورد و با یک "ممنون که من را خوانده ای" تمام شود
من قصد دارم اجرا کنم
ورزش
من همه چیز را تهویه می کنم. سپس ، پس از آن ، به غیرعقلانی خود گوش می دهم: "چرا عصبانی هستم؟ چه چیزی باعث می شود مثل من؟
حمام گرم.
نفس عمیقی می کشم تصور می کنم که عصبانیت توسط بازدم من آزاد می شود.
مراقبه می کنم
من آب نبات می خورم
من موسیقی می نویسم. این روش ها را نرم می کند.
در بالش فریاد می زنم.
نکته مهم ، سرانجام این است که عصبانیت را در ما نگیریم ، زیرا در غیر این صورت می تواند رشد کند ، غالباً مبالغه آمیز ، و ما دیگر نمی دانیم چگونه از شر آن خلاص شویم. ناگفته نماند که باعث آسیب می شود. بنابراین دفعه دیگر که عصبانیت می خواهد ریشه در شما بگذارد ، دوباره به این مقاله برگردید تا آرام شوید و دست بالا را از این احساسات تهاجمی و منفی بگیرید!

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: